Oferta pracy

Asystent/ka Biura Nieruchomości

Dział wsparcia

Nasze wymagania:

  • Dobra organizacja pracy, samodzielność i zaangażowanie.
  • Komunikatywność i budowanie relacji, skrupulatność.
  • Sumienność i rzetelność, kreatywność i inicjatywa w działaniu.
  • Podzielność uwagi
  • Znajomość pakietu MS Office (oraz odpowiedników w Google)
  • Komunikatywny angielski (w mowie i piśmie)
  • Doświadczenie w pracy z dokumentacją - mile widziane.

Do Twoich obowiązków będzie należało:

  • Bieżące wsparcie działalności oddziału firmy.
  • Przygotowywanie, organizacja obiegu i archiwizacja dokumentów.
  • Obsługa recepcji biura oraz osób odwiedzających oddział.
  • Organizacja pracy biura, dbanie o porządek i odpowiednią ekspozycję materiałów marketingowych.

Oferujemy Ci:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, zlecenie lub B2B.
  • Dostęp do kompletu nowoczesnych narzędzi pracy.
  • Komfortowe biuro zlokalizowane w centrum miasta.
  • Elastyczne godziny pracy.
  • Możliwość rozwoju oraz doskonalenia swoich kompetencji.

Wyślij swoje CV zawierające klauzulę:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

Aplikuj na to stanowisko

Wysyłanie formularza