Oferta pracy
Asystent/ka Biura Nieruchomości
Dział wsparcia
Nasze wymagania:
- Dobra organizacja pracy, samodzielność i zaangażowanie.
- Komunikatywność i budowanie relacji, skrupulatność.
- Sumienność i rzetelność, kreatywność i inicjatywa w działaniu.
- Podzielność uwagi
- Znajomość pakietu MS Office (oraz odpowiedników w Google)
- Komunikatywny angielski (w mowie i piśmie)
- Doświadczenie w pracy z dokumentacją - mile widziane.
Do Twoich obowiązków będzie należało:
- Bieżące wsparcie działalności oddziału firmy.
- Przygotowywanie, organizacja obiegu i archiwizacja dokumentów.
- Obsługa recepcji biura oraz osób odwiedzających oddział.
- Organizacja pracy biura, dbanie o porządek i odpowiednią ekspozycję materiałów marketingowych.
Oferujemy Ci:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, zlecenie lub B2B.
- Dostęp do kompletu nowoczesnych narzędzi pracy.
- Komfortowe biuro zlokalizowane w centrum miasta.
- Elastyczne godziny pracy.
- Możliwość rozwoju oraz doskonalenia swoich kompetencji.
Wyślij swoje CV zawierające klauzulę:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).